Wednesday, February 25, 2009

Complicated feeling..

My good old friend visit me again. Ha! Just tell myself to do n try my best...It's useless to think too much...Wish i fast fast receive phone call...pray hard neh..wish me luck...Wish good luck fast fast come to me..good luck come..i love u so much...haha..siao d :p

Since yesterday night, i keep on sing this song..an old song...Actually i not really like this song..but i can't stop my brain to stop thinking this song..weird..

你是我的幸福吗?

总是相信有更好的,
会在前方,
就不顾一切的飘洋过海去,
用尽一生寻找
倦了累了渴望拥抱,
却找不到,
才忽然想起你还在我身后,
静静等着我,给我依靠
你是我的幸福吗?
为何幸福让人如此忧郁,
爱情渐渐模糊,
你的付出,
我总不够清楚,
你是我的幸福吗?
为何幸福让人变得忧郁,
爱上你不再怀疑,
只想对你说,我愿意..
总是相信有更好的,
会在前方,就不顾一切的飘洋过海去,
用尽一生寻找
倦了累了渴望拥抱,
却找不到,
才忽然想起你还在我身后,
静静等着我,给我依靠
你是我的幸福吗?
为何幸福让人如此忧郁,
爱情渐渐模糊,
你的付出,
我总不够清楚,
你是我的幸福吗?
为何幸福让人变得忧郁,
爱上你不再怀疑,
只想对你说,我愿意..
你是我的幸福吗?
为何幸福让人如此忧郁,
爱情渐渐模糊,
你的付出,
我总不够清楚,
你是我的幸福吗?
为何幸福让人变得忧郁,
爱上你不再怀疑,
只想对你说,我愿意

1 comment:

siaolang said...

go ahead la,this kinda thing dun think so much,think so much liao then tak jadi liao de.go date 1st no harm right.